.

.

wtorek, 26 sierpnia 2014

Azir- Imperator Pustyni nadchodzi na Summoner's Rift


    Już od dawna słyszeliśmy o magu, który miał pochodzić z pustyni Shurima, a więc nadszedł długo oczekiwany Azir- Imperator Pustyni [nie wiadomo jak będzie się go składało, czy to będzie Mag]. O dziwo Riot bardzo szybko prezentuje nowego bohatera, niedawno przecież mieliśmy wprowadzonego Gnar'a. Pełna prezentacja postaci

Umiejętności:
Passive: Wola Imperator
Skrócenie czasu odnowienia zwiększa prędkość ataku Azira.
Słoneczny Dysk 
Azir tworzy Słoneczny Dysk w miejscu zniszczonej wieży (wrogie wieże inhibitora i nexusa są niewrażliwe na ten efekt). Słoneczny Dysk zachowuje się jak wieża, ale zadaje większe obrażenia i daje Azirowi złoto przy zabiciu stworów i bohaterów. Słoneczny Dysk trwa przez krótki czas, a jeżeli Azir zginie lub odejdzie za daleko, traci pancerz.

[Q] Piaskowy Szturm
Azir rozkazuje piaskowym żołnierzom atak w wybrane miejsce. Zadają oni obrażenia i spowalniają wszystkie trafione cele. Azir zyskuje prędkość ataku, jeżeli żołnierze trafią wrogiego bohatera.
[W] Powstańcie!
Azir przywołuje z ziemi niemożliwych do trafienia piaskowych żołnierzy – wspomnienie wojowników Shurimy. Azir używa swojego podstawowego ataku rozkazując im, by zaatakowali za niego i przebili się przez cel zadając obrażenia w linii. Piaskowi wojownicy nacierają, nawet gdy Azir nie znajduje się w zasięgu podstawowego ataku. Żołnierze zapadają się w ziemię po chwili, lub gdy ich imperator ich pozostawi.
[E] Ruchome Piaski
Azir doskakuje do wybranego piaskowego żołnierza. Jeżeli trafi wrogiego bohatera, zatrzymuje się, wyrzuca go w powietrze i zyskuje tarczę.
[R] Zdobycz Imperatora
Azir wzywa falangę wyposażonych w tarcze żołnierzy, którzy szarżują, odrzucając przeciwników i zadając im obrażenia. Gdy żołnierze zakończą szarżę, tworzą mur, który blokuje ruch wrogich bohaterów. Sojusznicy mogą przejść przez niego, zyskując prędkość ruchu. Ci żołnierze nie mogą się poruszać ani atakować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz